fredag 1. oktober 2010

Ullbuksa

Ble endelig ferdig med ullbuksa mi. Jeg meldte meg på ullbuksealongen på Hobbyboden og skulle jo da være ferdig til påske i år, men den gang ei. Men men, hovedmålet mitt var å få meg en ullbukse og alongen ble det sparket bak jeg trengte for å sette igang med det prosjektet.
Men nå er den altså ferdig. Trådene er festet, men jeg mangler å få klippet dem av og få tvinnet bånd til livet.



Bedre sent enn aldri. ;)


Og på strikketreffet i Bjerkvik i juni la jeg opp en ullbukse til småtten, som jeg også gjorde ferdig ila et par dager, men jeg har altså ikke klart å få tatt bilde av den før nå...
Her mangler det strikk i livet, men det er piece of cake, kommer snart, stresser ikke enda for vi har ikke fått sne. ;)

2 kommentarer:

  1. Utrolig bra strikket. Ullbukser er ikke det mest spennende å strikke, hvertfall ikke i en str. mer enn 3 år.. ;)

    SvarSlett
  2. Og i alle fall ikke på pinne nr 3 i tynn alpakka... jaiks, det tok tid!
    Fra nå av skal jeg bare strikke ullbukser til ungene, og ingen etter at de har fyllt 12 år. :knegg:

    SvarSlett