søndag 3. april 2011

Ferdig med ting og tang

Jeg er dårlig på å ta bilder av ferdige prosjekt, men i dag tok jeg meg et raid så det ikke bare lå blanke prosjekter på Ravelry. ;)

Heklet 70-tallsjal. En gave fra bestemor til en venninne som blir 90 år 5. april.


Nøstebarntunika til meg selv. Brukte ikke et helt nøste engang på denne og den ble veldig fin og er god og varm. :)

Mitt eget sjal, det første jeg noensinne har laget og jeg er veldig fornøyd selv. :)
Strikket i NZ-lammeuld og oppskriften er hentet fra Gjestal design.



Plain and simple ullgenser til storesøster. God og varm, nøstebarnstrikk.

3 kommentarer:

  1. Så mye lekkert du har laget! Og så snill du er som hekler gaver for bestemor.

    SvarSlett
  2. Takk Muskat! Jeg kan ikke måle meg med deg, men alltid hyggelig med kommentarer. :)

    SvarSlett
  3. Her va d både liv og produksjon, så flott! :)

    SvarSlett